Complimenten & Klachten
Wij vinden het belangrijk dat u blindelings kunt vertrouwen op de kwaliteit en veiligheid van onze producten en diensten.
Wat te doen bij een klacht?
Het is belangrijk dat u een vervelende ervaring direct aan onze medewerker of de klantenservice meldt. We zijn elke werkdag van 8.30 tot 17:00 uur bereikbaar via het telefoonnummer 020 -765 36 00, per e-mail (info@wondhuis.nl) of per post. U kunt ook onderstaand contactformulier onderaan de pagina invullen.
U klacht wordt binnen 4 werkdagen in behandeling genomen. We nemen uw klacht in behandeling volgens de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Wat te doen bij een compliment?
Bent u tevreden, zeg het anderen 😉
Wat gebeurt er met mijn klacht?
Na ontvangst van uw klacht neemt onze klachtenfunctionaris zo snel mogelijk contact met u op. Hierbij kijken we of we samen tot een oplossing kunnen komen. U hoort meteen wat de vervolgstappen zijn. Ook registreren we de klacht en starten we een oorzaakonderzoek. Na afronding hiervan ontvangt u een gemotiveerde reactie. Klachten zijn belangrijke leermomenten voor ons die we zo veel mogelijk willen benutten om onze kwaliteit en de relatie met u te verbeteren.
Niet tevreden over de afhandeling?
Bent u niet tevreden over de klachtafhandeling? Wondhuis is aangesloten bij de Geschillencommissie Zorg Algemeen en maakt gebruik van het onafhankelijke Klachtenloket Zorg. Hier kunnen consumenten gratis terecht voor advies over vragen en voor contact met een onafhankelijke externe klachtenfunctionaris. Die bemiddelt tussen u en ons, zodat we samen alsnog een goede oplossing kunnen vinden. U bereikt het Klachtenloket Zorg via e-mail of door het contactformulier in te vullen. U kunt ook bellen met 070 3105 392. De klachtenfunctionaris is neutraal en houdt het belang van beide partijen altijd in het oog. Ook heeft hij een geheimhoudingsplicht. Download de flyer